Skräckbilder

Det är bra att se skräckbilder på sig själv. För mig blir det alltid en chock och när jag en dag satt hos Caroline och hon visade en gammal bild på mig fick jag en lätt chock. Kunde inte tro att det var jag. Stirrade mig blind på bilden hur länge som helst. Det var inte bara utseendet som störde mig, det var min blick och hållning. Jag såg så rädd och osäker ut. Vilket jag inte är nu! Jag har ändrats mycket och fått bättre självförtoende. Hade aldrig kunnat starta denna bloggen då.

Vill aldrig gå tillbaka till att bli den osäkra tjejen. Den person på bilden är inte Tanja. Tanja är en glad person, en person som ler och skrattar. Den personen på bilden ser bara så rädd och det ser ut som att personen när som helst ska bryta ihop. Nej, det är helt enkelt inte jag.

Detta är jag däremot. Så jag har kommit en lång bit på vägen, men det är lika långt kvar. Men jag är övertygad att jag kan göra detta. För jag är en stark person, en tuff person. Och jag tror på mig själv.

Fight on (Förresten, just nu syns inte eran kommentarer, har råkat ändra färgen och vet inte hur jag ska ändra tillbaka den)

/ tanja

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jäklar vilken skillnad! Helt sjukt :D

2009-01-02 @ 20:00:36
URL: http://metrobloggen.se/kattisteern
Postat av: Moa

Vilken skillnad! Jag hade aldrig trott att det var samma person

2009-01-05 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0