Att sätta upp Mål

Jag börjar med tre kilometer under femton minuter, och jag ska ha klarat det i slutet av februari! Tack för alla som gav tips uppskattar det verkligen. Vägde mig igår och insåg att jag har gått ner två kilo sen december, vilket jag tycker är bra då det har varit jul och nyår mellan. Dock har jag inte skött mig den senaste tiden, måste bli ändring på det. Har inte varit ute och gått och har inte tränat. Min motivation är borta - får ta och leta efter den och sluta ha förbannade utsäkter.

Eftersom min kondition inte existerar börjar jag med det. Att springa, snarare jogga. Jag tror att det mycket av min motvilja handlar om att jag avskyr att träna ensam. När jag tränar med andra ger jag verkligen allt! När jag tränar ensam så ger jag lätt upp. I slutet av månaden har jag förhoppningsvis min kamera och dessutom internet hemma. Efter den nionde kommer jag inte kunna att blogga varje dag då vi inte har internet hemma än.

Fight on!


/ Tanja

Kommentarer
Postat av: Moa

Du klarar det! Börja sakta och ta det därifrån. Du kan

2009-01-05 @ 00:13:52
Postat av: Sofie

Jag tycker nästan det är lättare ibland att träna själv. Jag tycker om att pressa mig själv, tänja på gränserna. Stretchen efteråt är liksom träningens höjdpunkt, det är liksom sån skön känsla :D

Lycka till ;D

2009-01-05 @ 12:11:11
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0