Frukost

Jag erkänner - jag har varit en frukost skippare. Åt aldrig frukost innan och nu inser jag hur dumt det är! Alla borde äta frukost för det är verkligen dagens viktigaste mål. Själv äter jag inget bröd längre, i USA skippade jag bröd helt och mådde direkt mycket bättre! Dock åt jag flingor vilket inte heller är nyttigt. Nu äter jag ägg och bönor varje morgon, och eftersom jag måste upp redan klocan fyra gör jag i ordning frukosten på kvällen. Det är ett tips, fixa i ordningen frukosten kvällen innan så slipper du göra det när du är trött!

Som sagt, skippa inte frukosten. Du mår bättre av att äta!

/ Tanja

Kommentarer
Postat av: Moa

Frukost är bra :D - tror kvinnor är bra på att inte äta det

2009-01-08 @ 14:13:31
Postat av: Sofie

Frukost är bra. Men jag kan inte äta innan jag är i skolan. Jag mår skitilla på bussen om jag äter innan. Vilket är jobbigt, och framför allt det blir dyrt i längden när jag ska köpa frukost varje dag.

2009-01-08 @ 17:12:30
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0