Jag kommer inte att ljuga

Fick en kommentar för ett tag sedan att ni aldrig kan veta i fall jag ljuger eller inte. Jag kan förstå det. Men tro mig det kommer vara svårt att ljuga. Varför? För att bloggen har ett mål, min 20 års fest och då ska jag komma in en klänning jag har köpt. Om jag inte kommer in i den tills 20 års festen och om jag hela tiden säger att jag går ner i vikt, kommer det vara rätt wierd!

Så inget ljugande från min sida.

Första vägningen skedde idag.

MINUS TVÅ KILO!!! Det här kan gå, måste bara se till att sköta allt ordentligt och inte glömma bort mig.

Kramar
/ Tanja

Kommentarer
Postat av: tuss <3

du är bra gumman , så stolt jag är .

du kan <3

2009-01-12 @ 15:59:46
Postat av: Kattis

Grattis gumman :D

2009-01-12 @ 18:57:39
URL: http://metrobloggen.se/kattisteern
Postat av: Sofie

OJojoj, grattis! :)

Jag skulle vara överlycklig om jag gjorde samma, haha :P

2009-01-12 @ 19:01:04
URL: http://severinsson.blogg.se/
Postat av: Gina

grattis va kul ! fortsätt såå!

2009-01-12 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0