Till er fantastiska Människor, tack!

Tack. Jag vet inte ens hur jag ska beskriva hur jag känner, allt stöd jag har fått den senaste tiden är helt otroligt. Från både nära och kära men även människor som jag inte känner. Jag har fått fina mail och fina kommentarer. Tack. Ni är så fina!

Var precis ute i en timme, gick en halvtimme och sen på något sätt hamnade jag mitt i en innebandy match med tre elva åringar som totallt spöade mig. Efter en halvtimme frös vi alla och bestämde oss för att gå in, men någongång i framtiden ska jag ta min heder tillbaka. Alltså jag har varit rätt duktig idag. Ska ut med Emilia imorgon på en powerwalk! Det går frammåt.

Tack igen. Ni är min inspiration. Och bloggen kommer inom en snart framtid se så mycket snyggare ut!

/ Tanja

Kommentarer
Postat av: Tette

SV: Tack för din kommentar, men har bestämt mig nu :)

2009-01-05 @ 22:03:51
URL: http://tetteandersson.blogg.se/
Postat av: Jonna

mm verkligen, det är sjukt hur samhället är uppbyggt idag! /Jonna

2009-01-05 @ 22:52:37
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Moa

Du kan så du vill du vill så du kan :)

2009-01-06 @ 18:13:37
Postat av: Emmelie

En bra bit påvägen gumman! Och du kommer att klara det! Det är jag övertygad om!

2009-01-06 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0