Vatten

Alla vet vi att det är bra att dricka vatten, men gör man det för det? Inte jag i alla fall. Vissa perioder dricker jag enbart vatten medans jag andra perioder inte dricker något alls. Jag måste se till att minst dricka fyra glass vatten om dagen, jag vet att det ska vara åtta. Men jag går ut lungt och idag har jag enbart druckit vatten, dock tränade jag inte idag och det är fy skäms! Måste ta och komma igång, blir lite mörkrädd när jag tänker på de straff ni kan komma på. Idag såg jag till att allt onytting från nyår har försvunnit (har slängt ut det). Det är en bra början, och direkt när jag kommer hem ska jag slänga ut saker där med bara mamma och Jessica låter mig.

Fight on vänner - och ni som har skickat peppmail till mig TACK! Jag tar tillbaka allt jag har sagt om svenskar, för ni har verkligen varit underbara

/ Tanja

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vatten är bra (=

2009-01-03 @ 22:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0